Hvid tal/bogstaver på dæk - trænger til en~
Fra : julie

Dato : 05-10-06 17:18

Har netop købt en brugt Honda Shadow.

Tal/Bogstaver på dækkene er hvid, eller rettere sagt har været hvide.
Ser lidt sølle ud nu.
Falmet og nogle steder afskallet.

Kan jeg friske dem op?
....og hvordan gør jeg det?

MV
Julie

Fra : Niels B

Dato : 05-10-06 18:09

> Tal/Bogstaver på dækkene er hvid, eller rettere sagt har været hvide.
> [...]

Man kan købe en hvid tusch i til samme formål. Kunne ikke lige finde et sted
på nettet, hvor de havde den, men prøv den lokale biltilbehørsforretning,
Harald Nyborg eller noget i den stil

Mvh.

Niels B

Fra : Niels B

Dato : 05-10-06 18:13

> [...]
> sted på nettet, hvor de havde den, men prøv den lokale
> biltilbehørsforretning, Harald Nyborg eller noget i den stil

.... fandt i samme øjeblik, hvad jeg ledte efter

http://www.scooter-shoppen.dk/ss.sspx?c=Item&category=9585&item=7833

Fra : julie

Dato : 05-10-06 18:44

> ... fandt i samme øjeblik, hvad jeg ledte efter
>
> http://www.scooter-shoppen.dk/ss.sspx?c=Item&category=9585&item=7833

Tak for hjælpen.
Tror du dækket skal renses af først og evt. med hvad?
Det er vel ikke lige meget hvad jeg renser dækket af med, men måske står det
på tubem.

Julie

Fra : AP Skovsen

Dato : 05-10-06 19:19

julie wrote:

> Tak for hjælpen.
> Tror du dækket skal renses af først og evt. med hvad?
> Det er vel ikke lige meget hvad jeg renser dækket af med, men måske står det
> på tubem.

tør det af med en fugtig klud, det er mere end rigeligt!
pas på med diverse dækrens (armorall, etc.) de ødelægger gummiet...

--
/Skovsen
Kawasaki Ninja ZX9R

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 05-10-06 20:05

"julie" <juliiee9137@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen.
> Tror du dækket skal renses af først og evt. med hvad?

Det ved jeg ikke, men jeg har det ikke så godt med at smøre noget på dæk i
det heletaget. Du skal passe på ikke at få noget på slidbanen.Jeg har set
flere eksempler (f.eks.med noget der giver fine blanke dæksider): lidt på
det yderste af slidbanen og så er det ned at ligge.

mvh Jens
Sydals