Kørte fra uheld
Fra : André S Hansen

Dato : 04-10-06 18:25

Mc kørte op i måsen, på mors bil i dag, aalborg, og bare kørte, da hun kørte
ind til siden, syntes satme det er dårlig stil.

Kan se på nummerplade, at der er en ny rsv 1000 fra 05/2006.

Hun vil ikke melde det, syntes jeg hun skulle gøre.

Nå håber den har taget skade, hen af kåben, da der er skader på mors bil, og
hvis der er nogen der kender ham, han skylder mor en baglygte

André S Hansen
GS500E

Fra : Anders Majland

Dato : 04-10-06 19:01

> [...]
>
> Kan se på nummerplade, at der er en ny rsv 1000 fra 05/2006.
> Hun vil ikke melde det, syntes jeg hun skulle gøre.

Du ringer og melder ham som flugtbilist ASAP - grunden til at han ikke ville
tale med din mor kunne være at han ikke havde kørekort / fået for meget at
drikke eller f.eks stjålet maskinen ... Med lidt held har politiet tid til
at ringe til ejeren eller kigge forbi en af dagene inden han får den
omlakeret ...

Dernæst melder i det til forsikringen og opgiver ham som skadevolder

Imho hyler vi tilstrækkeligt over flugtbilister herinde til at såden en gut
heller ikke skal have lov at løbe fra det selvom det kun er en smule
materiel skade ...

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 04-10-06 20:25

Helt enig I at han skal meldes med det samme, udover de moralske
anskuelser er muligheden der også for at det kunne være en stjålet
MC.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : André S Hansen

Dato : 04-10-06 20:39

"André S Hansen" <bobbleboyfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nå håber den har taget skade, hen af kåben, da der er skader på mors bil,
> og hvis der er nogen der kender ham, han skylder mor en baglygte

Ok, fik hende til at ringe, de fik ham til at ringe igen, så må de selv
finde ud af det

Skideballe af mor

Men hun skulle have ringet med det samme.

Det første år på mc, var der en ældre dame, der begyndte at bakke ved
krys,holdt bagved, måtte ligge svinet ned, og hun stoppede først, da jeg
slog på bil, så op med svinet ,og efter, vi kørte rundt ,og rundt i byen, da
hun endlig stoppede blev døren låst, men fik snakkede den gamle dame ud,
derfor hader jeg folk der kører.

Husk, ser man baklys, hornet i bund, ikke sikkert de har set dig.

André S Hansen
GS500E

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-10-06 21:16

André S Hansen skrev:
> [...]
> derfor hader jeg folk der kører.
>
> Husk, ser man baklys, hornet i bund, ikke sikkert de har set dig.

Ofte giver en halv omgang på gashåndtaget mere lys fra sig end hornet,
evt en kombination

Fra : André S Hansen

Dato : 04-10-06 21:29

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-10-06 22:35

Anders Christensen skrev:

> Ofte giver en halv omgang på gashåndtaget mere lys fra sig end hornet,
> evt en kombination

D og S sidder ubehageligt tæt på mit keyboard i dag...

Fra : Mogens

Dato : 07-10-06 09:36

André S Hansen skrev:
> Mc kørte op i måsen, på mors bil i dag, aalborg, og bare kørte, da hun kørte
> ind til siden, syntes satme det er dårlig stil.
>
> Kan se på nummerplade, at der er en ny rsv 1000 fra 05/2006.

<cut>

Bare almindelig nysgerrighed: Jeg går ud fra, at din mor nåede at notere
nummerpladen. Men hvordan ser man bagefter, at det var en Aprilia fra maj?

Mvh
Mogens
CBR600F4

Fra : Rene Joergensen