"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse
news:45219de7$0$20273$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:45219a4d$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>
>> "Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse
>> news:45219604$0$20274$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>
>>> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
>>> news:mn.15967d6afc0d06d6.41941@urxgb.qxROT13...
>>>>
>>>> --
>>>> /Hekto
>>>> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
>>>>
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
>>>> LOUD VALVES SAVES LIVES!
>> xxxxxxxxxxxxxxxx
>>>>klip
>>>>
>>> Metzeler...ja, men jeg havde kig på ME77, men det fåes ikke i 19" - og
>>> hvad sku man så vælge af fordæk til det bagdæk ?
>>>
>>> Optikken bedres nok ikke væsentligt af bare 10mm bredere dæk - til
>>> gengæld hader jeg dæk, der ruller for meget af sidelæns af langsgående
>>> spor og striber.
>>> Så heller org størrelse !
>>>
>>> Og som Orla skriver er der vist dårligere plads mellem dæk og bæte end
>>> mellem dæk og bagsvinger...
>>>
>>> Har tidligere haft Dunlop MT66 bagpå en Virago 2½'er - der virkede det
>>> rigtigt godt. Et Continental Conti blev smidt ud fordi det dels var
>>> noget tyndt skid, der punkterede for et godt ord, dels rullede af for
>>> morgenduggen.
>>
>> Bridgestone BT 45 er et fint "rundt" dæk (ja,ja, profilen)
det
>> "løber ikke efter" hvide linier eller langsgående spor. Det har ikke
>> behov for megen opvarmning. Allerede efter en lille km tåler det pæne
>> nedlægninger, også med lidt morgendug på vejen. ;-o Bagdækket er to
>> compound dvs. hårdt på midten og blødere på siderne. Det gør, at det ikke
>> slides "fladt" (løber efter linier) så hurtigt.
>>
>> mvh Jens
>> Sydals
>>>
>
>
> Ja tak - har da læst om det før, men det ser ikke ud til at fåes i 15".
Nej, jeg tror du har ret. Jeg kan ikke finde dem mindre end 16"
mvh Jens
Sydals
>
> --
> Jesper Hedegaard
>
> GS500E når vejret spiller
> Ford Focus når vejret spilder
>