hyyyyyyyyyyl...
Fra : Posti

Dato : 02-10-06 21:32

.... siger min ny forbremser

ved sidste service eftersyn skifte de klodserne foran,desværre hylder de
slemt ved bare den mindste brug.

jeg har reklameret over dem flere gange og de har prøvet lidt af været
(tape bagpå, kobberfedt o.l.) men intet hjalp

Har I nogle forslag ?

Honda cbf 600 - 2004

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-10-06 21:39

"Posti" <Posti@indbakkeX.dk> writes:

> jeg har reklameret over dem flere gange og de har prøvet lidt af
> været (tape bagpå, kobberfedt o.l.) men intet hjalp

Det blev vist engang nævnt herinde at det kan hjælpe at rejfe kanten
på bremseklodsernes belægning.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 21:59

Posti skrev i meddelelsen
<4521775e$0$12694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>... siger min ny forbremser
>Har I nogle forslag ?

Originale Honda bremsebelægninger, de holder i øvrigt fantastisk godt, og er
derfor også økonomisk forsvarlige.

mvh
Orla, VTR-F 66.000 Km. og stadig på første sæt foran, og jo, der bliver
bremset
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Posti

Dato : 03-10-06 16:51

> Originale Honda bremsebelægninger, de holder i øvrigt fantastisk godt, og
er
> derfor også økonomisk forsvarlige.

der undre mig også at de skulle skiftes efter bare 18.000 km

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 19:09

Posti skrev i meddelelsen
<45228702$0$12613$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>er
>
>der undre mig også at de skulle skiftes efter bare 18.000 km

Måske værd at adskille og rense kaliprene en gang imellem "Hængende"
bremser er noget der æder belægning. Rengøring er en let sag når
bremsevædsken alligevel skal skiftes, typisk hvert andet år, og så kan man
passende skifte forgaffelolie samtidig.

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-10-06 06:12

> [...]
>
> jeg har reklameret over dem flere gange og de har prøvet lidt af været
> (tape bagpå, kobberfedt o.l.) men intet hjalp

Det kan være de metal bøjler der sidder inde i kaliberen og skal holde
klodserne fast ikke trykker på klodserne. Så får de lov til at vibrere frit,
og kan lave hylelyde.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85