Hvor meget kan en Yamaha Fz 750 Bores?
Fra : larsguldagerhansen@t~

Dato : 01-10-06 18:04

Ja, bare kom med jeres viden.

Fra : Armand

Dato : 01-10-06 19:10

larsguldagerhansen@tiscali.dk skrev:
> Ja, bare kom med jeres viden.

Kom lige selv med dine behov: Reperation eller tuning!?

--
Armand.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-10-06 19:30

Uanset hvad planen er, kan det næsten kun være billigere med enten en anden
Mc eller en ombytter motor i den du har

MvH Eg

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 01-10-06 23:17

<larsguldagerhansen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, bare kom med jeres viden.

Jeg ved ikke hvad det er du vil. Men jeg har hørt at en FZR 1000 motor kan
"skohornes" i, men jeg ved det ikke.

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 05:12

> Jeg ved ikke hvad det er du vil. Men jeg har hørt at en FZR 1000 motor kan
> "skohornes" i, men jeg ved det ikke.
>
> mvh Jens
> Sydals

Det har jeg gjort sammen med en kammerat i hans FZ750'er,den passer direkte
i.

Hygge PD CBR1100t

Fra : LarsGuldagerHansen

Dato : 17-10-06 12:05

Det er fordi jeg gerne vil over 1000 ccm, så mit formål er tuning.!

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-06 08:28

LarsGuldagerHansen skrev i meddelelsen
<1161083087.532548.78810@b28g2000cwb.googlegroups.com>...
>Det er fordi jeg gerne vil over 1000 ccm, så mit formål er tuning.!

Det kan Du næppe, og omkostningerne vil alligevel være så store, at Du vil
være bedre tjent med at skifte cyklen ud til en "rigtig" 1000 cm³ mc.

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr