Intermot
Fra : Lars Andersen

Dato : 01-10-06 17:35

Hejsa

Er der nogen der har været på mc-udstilling i köln?, og er det et besøg
værd?

Mvh

Lars

Fra : Armand

Dato : 01-10-06 19:09

Lars Andersen skrev:
> Hejsa
>
> Er der nogen der har været på mc-udstilling i köln?, og er det et besøg
> værd?

Jeg var på Intermot i München i Y2K og hvad man end har været på før, så
slår det alt: Det er så stort at det dels kræver grundig forberedelse
á gennemlæse de seneste mc-magaziner for at vide hvad det er man
ihvertfald ikke vil gå glip af og når man står på messen finder man
hurtigt ud af nærmest at løbe forbi eks.vis alle de pakistanske
læder-fabrikanter, endsamt alle kineser-modellerne for at komme videre
til det essentielle
Alle de store mc-fabrikanters stande har stort opstaltede shows til
præsentation af deres nye modeller og alene dét kræver hårde beskæringer
i tidsplanen for at få med.
Derudover er det stedet hvor man ser alle de ting der aldrig kommer på
gaden herhjemme (i Y2K var det bl.a. MZ1000; Mondial, Voxan (som da
allerede havde kørt nogle år i Frankrig) samt Benneli 900 og KTM's nye
V2-motor)!
Alt i alt er der dømt indtryks-mæthed så det basker!
I Y2K tog jeg på Deutsches Museum dagen efter, og det viste sig at det
faktisk var svært at koncentrere sig endnu en dag oven på mc-messen

--
Armand.
(i skrivende stund i færd med at planlægge en komforttur (á kro-ophold i

Fra : Lars Andersen

Dato : 01-10-06 22:14

Kan man komme igennem messen på en dag eller kræver det flere dage der nede?

Lars
CBR 600F4

Fra : Armand

Dato : 08-10-06 16:15

Armand skrev:

> [...]
> gaden herhjemme (i Y2K var det bl.a. MZ1000; Mondial, Voxan (som da
> allerede havde kørt nogle år i Frankrig) samt Benneli 900 og KTM's nye

Lige et suplement á citat fra Intermots egen udsendelse til klubberne:

".... Flere end 1000 kendte udstillere præsentere deres produkter og
trends på et 120.000m² stort udstillings-areal samt et 75.000m² stort
udendørsareal.
Markedets ledende producenter introducerer spektakulære nyheder, ja
endog verdenspermierer forbundet med gigantiske messeoptrædener til
sæsonens highlight - INTERMOT i Køln.

Men der er også dømt action: Shows og arrangementer i særklasse,
motocross-baner samt racerbaner for både garvede og nybegyndere, store
som små.
Her er simpelthen alt dét der hører til motorsport og motorsjov!"

Forøvrigt anbefaler samme skrift at man bestiller sin billet over nettet
<www.intermot.de> (á fremsendelse på mail, til selvudprint) og derved
kan springe kasse-køen over ved ankomst!
På hjemmesiden kan man derudover informere sig en del omkring hvad og hvor.

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 02-10-06 16:01

Lars Andersen skrev:

> Kan man komme igennem messen på en dag eller kræver det flere dage der
> nede?

Man kan sikkert godt få et par dage til at gå dernede; men ud fra min
ovennævnte oplevelse af indtryks-mæthed, tror jeg at en enkelt dag er
nok, og der vil sikkert altid være noget man glemte at se endsige ikke
kunne finde uanset hvor lang tid man har brugt!

Ellers kommer der en ny udstilling til næste år, hvor du så må leve på
dine erfaringer fra i år

--
Armand.
(der tænker på om man vil få Suzukis 6-cylindrede projekt at se i Køln)