Asus V8200 Geforce 3
Fra : Le Moi

Dato : 24-06-01 22:18

Jeg har lige opadateret mine drivere til mit Geforce 3 fra 12.10 til
12.60...... Men når skærmen så går i standby mode eller hvad det nu hedder
(altså det når computeren har stået et stykke tid uden at blive brugt og
skærmen bliver sort for at spare strøm) så skal man jo normalt bare trykke
Enter men det virker ikke længere lige meget hvor sindsygt man trykker så
bliver den bare stående i standby mode???? Inde i egenskaber for
Strømstyring står der følgende:

Forsyningsmodeller:
Altid tændt
Systemstandby:
Aldrig
Sluk for harddiske:
Efter 1 time

Grunden til jeg ikke bare skifter igen er at i 3Dmark 2000 fik jeg med 12.10
"kun" 8748 og med 12.60 9229......

Hvordan løser jeg dette problem??

Le Moi

Fra : DWM

Dato : 25-06-01 01:24

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter 1 time
>
> Grunden til jeg ikke bare skifter igen er at i 3Dmark 2000 fik jeg med 12.10

Har hørt om problemet før og efter hvad jeg kender til (har hørt) er der
ikke andet at gøre end at skifte til en ældre driver eller slå standby fra i
egenskaber for skærm, pauseskærm, indstillinger og sluk for skærm.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Kenneth Bennedsen

Dato : 25-06-01 08:56

Hvad med at prøve 12.90 og se om det er fixet. De giver også en endnu bedre
score end 12.60'erne.

Kenneth

Fra : Le Moi

Dato : 25-06-01 09:33

De ligger ikke inde på Asus side??
Adr......?

Le Moi

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-06-01 10:42

Det er ikke Asus drivere, men Nvidia's reference drivere.
Ikke officielle dog.
http://www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/NVIDIA/Drivers/

Borchers

Fra : DWM

Dato : 25-06-01 11:28

"Karsten Borchers" <whocares@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke Asus drivere, men Nvidia's reference drivere.
> Ikke officielle dog.
> http://www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/NVIDIA/Drivers/

Og de er fine nok så længe man ikke har video in på sit asus kort :)

Fra : Kim Hansen

Dato : 13-08-01 00:25

?

-
Kim Hansen

Fra : DWM

Dato : 13-08-01 01:26

"Kim Hansen" <Kim_hansen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ?

Det havde været en god idé at svare under det som du siger ? til
Ellers regner jeg med at det er til min kommentar.
Video-In på asus´s kort fungere ikke med Nvidia´s egne drivere. Der
skal man bruge Asus´s eller Phoenixburn´s som alle kan findes
på denne side:
http://users.bigpond.net.au/phoenixburn/index.htm