XL350R 1985 mister lyset!!
Fra : Esben

Dato : 28-09-06 19:35

hej alle

jeg har en gammel xl350r men den er begyndt at drille.
når jeg kører mister den lyset når jeg giver den gas. når man giver
den gas i frigear virker det fint.
det virker næsten som om at den bruger mere strøm end den kan nå at
lade.......

så jeg ville lige høre om der måske var nogen som har en god ide til
hvad der kan være galt!

Hilsen Esben, Odense

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-09-06 20:23

Esben wrote:
> [...]
> lade.......
>
> så jeg ville lige høre om der måske var nogen som har en god ide til

Jeg havde på et tidspunkt et lignende problem på en KZ400, dog svigtede
lyset også ved fuld gas i frigear. Det var simpelthen pæren. Den var jo
altså ikke sprunget helt, for nogen gange lyste den fint, og i tomgang var
der ikke problemer. Der gik faktisk længe inden jeg fandt ud af at skifte
pæren og siden var der ikke problemer.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : 'pilgrim'

Dato : 29-09-06 08:34

Hello Espen!

Er far kommet tilbage fra US? - Fik han noget med hjem??

Palle
Djursland

Fra : Esben

Dato : 29-09-06 16:40

hæ ork ja det er han.. han fik en gammel BMW fra 1956 med hjem som han
kørte fra østkysten og til vestkysten.
dog kørte den de sidste 100 km kun på en cylinder.... og en svømmer
blev også utøt med blev repereret undervejs.
men eller gik turen godt uden de store problemer men med masser af gode
oplevelser.

Hilsen Esben