Q:fragt fra england?????
Fra : suki

Dato : 26-09-06 21:17

spørgsmål hjælp søges
jeg er måske ved at købe en mc fra england og sælger vil bruge et firma som
hedder polaris-europe-cargo.com hvor man skal deponere pengene hos dem og så
sørger de for at levere den på min hjem adresse sammen med div papir pengene
bliver frigivet til sælger når jeg siger ok for cyklen efter gennemgang

mit spørgsmål er så om det lyder iorden er der nogen som har prøver at bruge
dem eller kender til det firma ud over hvad man kan læse om det på deres
hjemmeside

på forhånd tak

Fra : MKS - 74

Dato : 26-09-06 21:29

On Tue, 26 Sep 2006 22:16:54 +0200, "suki" <plkke2004@yahoo.dk> wrote:

>mit spørgsmål er så om det lyder iorden

Det gør det ikke umiddelbart, lyder snarere som et typisk escrow-scam.

> er der nogen som har prøver at bruge
>dem eller kender til det firma ud over hvad man kan læse om det på deres
>hjemmeside

Kom med et link, hvis du ønsker en nærmere vurdering.

--
-Michael

Fra : suki

Dato : 26-09-06 21:35

Fra : MKS - 74

Dato : 26-09-06 21:55

On Tue, 26 Sep 2006 22:35:02 +0200, "suki" <plkke2004@yahoo.dk> wrote:

> [...]

'K - Jeg prøvede den og siden loadede ikke, den gør den så nu og det
er et helt typisk escrow-scam, lavet efter en skabelon, skabelonen kan
du se her:

http://www.polaristransport.com/

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html

Fra : Lars Løfgreen

Dato : 26-09-06 21:31

"suki" <plkke2004@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mit spørgsmål er så om det lyder iorden er der nogen som har prøver at
> bruge dem eller kender til det firma ud over hvad man kan læse om det på

Hmm.. Der kommer ikke noget frem på google...
Jeg ville ikke overføre, tror jeg

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-09-06 21:31

On Tue, 26 Sep 2006 22:16:54 +0200, "suki" <plkke2004@yahoo.dk> wrote:

Hej.

> [...]
>bliver frigivet til sælger når jeg siger ok for cyklen efter gennemgang

Jeg ville holde mig langt væk.
Det lyder som ren svindel.
Prøv at søge på firmaet på google - med eller uden bindestreger - no
hit.
Siden er oprettet d. 26-9-2006, sikkert med det formål at malke dig.
Nederst på siden står copyright 2004, og så stinker det at samtlige
sider er fra i dag
Prøv at foreslå dem at du deponerer pengene i din bank og at de
frigives når varen er modtaget og godkendt og se hvad reaktionen er på
det

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo