Mongoliet
Fra : Anders Majland

Dato : 25-09-06 18:53

TV2 nord dd 19:45 Interview med Henning Bitch (Globetrotter og direktør) om
en tur til mongoliet. Turen er arrangeret af af Hjalte & Ida Tin

Kan sikkert genfindes online via tv2regionerne

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Anders Majland

Dato : 25-09-06 19:00

> Kan sikkert genfindes online via tv2regionerne

De sluttede af med at sige at næste afsnit bliver sendt næste mandag ...

Fra : Christian

Dato : 25-09-06 19:50

> De sluttede af med at sige at næste afsnit bliver sendt næste mandag

yep - næste mandag aften - TV2-nord. ...

klippet fra i aften kan ses her:
http://www.tv2regionerne.dk/?id=309434&r=4

fint klip - god reklame for Tin & Co... damnnn. vil gerne til mongoliet...

Christian.

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-06 19:23

Hej Anders.

>TV2 nord dd 19:45 Interview med Henning Bitch (Globetrotter og direktør) om
>en tur til mongoliet. Turen er arrangeret af af Hjalte & Ida Tin
>
>Kan sikkert genfindes online via tv2regionerne

Hvis du er vild med sådan en tur kan du kigge på min gamle kollegas
trip gennem alle de eksotiske lande omkring mongoliet på en gammel
Teneré.
De har et GPS tracking system så man kan følge deres route.
http://www.letsgoexplore.com/WorldTour.htm
http://www.star-traxx.com/ve/euro.asp?node=59458745&start=7/10/2006&end=9/26/2006

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Anders Majland

Dato : 25-09-06 21:20

> Hvis du er vild med sådan en tur ...

Nej kanm slet ikke tåle at se eller høre mere.. Pakæslet er tanket, pakket
og klart til afgang imorgen tidlig - for at køre på arbejde Kunne være
sjovere at fortsætte videre derudaf en måneds tid eller to ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Pakæslet: yamaha xtz Z750 super tenere

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-06 21:27

On Mon, 25 Sep 2006 22:19:51 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

Hej Anders...

>Nej kanm slet ikke tåle at se eller høre mere.. Pakæslet er tanket, pakket
>og klart til afgang imorgen tidlig - for at køre på arbejde Kunne være
>sjovere at fortsætte videre derudaf en måneds tid eller to ...

Du ka' jo kontakte Anders.
Jeg tror han går og pønser på at arrangere sådanne ture for en bredere
flok.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Søren Dahl

Dato : 26-09-06 21:43

Jeg var til et kanon godt foredrag med Ida Tin i Huset i Ålborg her i
aften. Ida fortæller lige så malende og livsglad som sin far og mor.
Foredraget omhandlede Ida og hendes venindes tur til Chile på MC.
Super spændende, krydret med en masse flotte fotos fra turen.

Det ser virkelig ud til at det var været en kanon fed tur de har været
på i Mongoliet. Henning som deltager i udsendelsen var iøvrigt også
med til foredraget (som puplikum). Vældig flink fyr, talte lige kort
med ham.

Mvh Søren