Søndag på lillebælt
Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 24-06-01 22:05

Der var et hurtigt klip på TV2-Fyn omkring arrangementet på lillebælt idag.

Jeg nåede ikke at se så meget så er der nogen kan fortælle lidt, og/eller
poste lidt billeder i dk.binaer.motor?

Det var vist noget med at det skulle fortsætte, den sidste søndag i måneden
resten af sommeren, så det kunne jo være at jeg må derhen næste gang.

Korne
VTR-1000

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 24-06-01 22:15

"Thomas Kornerup Jacobsen"
skrev
> [...]
måneden
> resten af sommeren, så det kunne jo være at jeg må derhen næste gang.

*******
Dette link skulle føre til regionalprogrammerne fra tv2:
http://www.tv2regionerne.dk/regy2k/video.asp?region=tv2fyn&dato=24&vs=fyn193
0&iTid=9:28&dur=00:23:27.0

Damn. Jeg kan ikke finde ud af at sætte det rigtig sammen, så det hænger
ved. Find det evt. selv via www.tv2.dk

Der bliver i indslaget nævnt, at der vil blive sendt mere i morgen kl. 19.30
vistnok.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 24-06-01 22:32

Tak for det, det virkede fint på min 1megabit linie

Jamen så må jeg jo kigge lidt nærmere imorgen, men er der nogen som "var på
stedet" og kan fortælle om det var godt?

Korne
VTR-1000

Fra : Gaarde

Dato : 25-06-01 08:30

Karoline mødet er den sidste søndag i hver måned, på lige fod med de andre
"kaffemøder" rundt i landet. Jeg ved ikke helt hvor sidste gang er, men en
gang sidst på efteråret. Jeg var der også i søndags og synes altid det er
godt. Man får en køretur, og man ser en masse forskellige motorcykler - lige
fra "knallerter" til store MCér med V8 motorer (BossHoss). Man kan
selvfølgelig også altid fåen snak om MC'er, som de fleste på stedet sjovt
nok er ret interesseret i !!

Mvh
Mogens
R1

Fra : Niels S.

Dato : 25-06-01 08:17

Jens S., Esbjerg skrev

> Der bliver i indslaget nævnt, at der vil blive sendt mere i morgen kl.
19.30
> vistnok.

Er der ikke en venlig sjæl herinde der har et grabberkort og mulighed for at
se TV2-FYN, som vil "optage" indslaget i aften og lægge det på nettet? Vi
fra sjælland vil gerne se optagelserne, når nu TV2 var kommet derud bare
fordi vi kom forbi )

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Viffer

Dato : 25-06-01 21:47

Du kan se det på www.tv2regionerne.dk, både indslag fra i går og i dag.

Hans Erik
cbrxx

"Niels S." skriver:

Fra : Niels S.

Dato : 26-06-01 07:10

Viffer skrev

> Du kan se det på www.tv2regionerne.dk, både indslag fra i går og i dag.

Desværre er det i en så dårlig kvalitet at man knap nok kan se forskel på
mc'erne, derfor havde det været rart med en grabbet kopi direkte fra
fjerneren.

--
Niels S.
VFR800FI