GSX600F ctr. GSX750F
Fra : Janus

Dato : 24-09-06 18:26

Er der mon derude der kan hjælpe mig med lidt sammenligning imellem de to
cykler. Ret basalt handler det om der er forskel imellem forrørene.. er de
større på en 750 og hvis de er.. passer de på en 600F uden yderligere
modifikationer - kan det tænkes at udstødningskanalen, altså selve afgangen
ved topstykket er lige stort?

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 24-09-06 18:59

"Janus" <aaa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> større på en 750 og hvis de er.. passer de på en 600F uden yderligere
> modifikationer - kan det tænkes at udstødningskanalen, altså selve

Ikk at jeg ved det, men skulle kraftigt mene de passer direkte over, da man
kan smide en gsxf 750 motor på en 600 bandit...
så det baer at gå i krig.. ;)
MVH
Johan

Fra : Moller

Dato : 24-09-06 21:52

Johan Vikkelsøe-Pedersen skrev:

> Ikk at jeg ved det, men skulle kraftigt mene de passer direkte over, da man
> kan smide en gsxf 750 motor på en 600 bandit...
> så det baer at gå i krig.. ;)

   En sandhed med modificationer :) fitter lige over omfatter typisk en
vinkelsliber jonglør ;) og lidt andet, men forrørende vil jeg også gi
ret i at burde fitte :) men man ved jo aldrig, men er det afstanden kan
det vel fikses med et brædt og en hammer :)

   VH
   Moller

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-06 07:03

Moller wrote:
> [...]
> ret i at burde fitte :) men man ved jo aldrig, men er det afstanden kan
> det vel fikses med et brædt og en hammer :)

Det er vel værktøj der har officielle Suzuki numre

--
vh
Torben - med original Yamaha (3YA-125346) gaffatape til at holde FJ'eren

Fra : Sidse

Dato : 24-09-06 20:55

> [...]
> større på en 750 og hvis de er.. passer de på en 600F uden yderligere
> modifikationer - kan det tænkes at udstødningskanalen, altså selve

De er helt ens, ihvertfald på en uoriginal lazer udstødning

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Janus

Dato : 26-09-06 19:57