Kan I komme ind på www.motogp.com ?
Fra : Martin

Dato : 23-09-06 21:49

Jeg har ikke kunnet komme ind, hele dagen i dag og der er race i morgen
tidlig :-/, en kammerat i USA kan fint komme ind på siden.
Kan I ikke lige poste, hvilken ISP I har og om I kan komme ind på siden?

Jeg har Cybercity...

Kan I andre komme ind på siden?

Fra : MKS - 74

Dato : 23-09-06 22:02

On Sat, 23 Sep 2006 22:49:05 +0200, "Martin"
<mk_leong@hotmail*fjern*.com> wrote:

>Kan I andre komme ind på siden?

Fungerer fint (lige nu) på min Clearwire-forbindelse, kan logge ind
und alles....

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html

Fra : Martin

Dato : 23-09-06 22:05

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message
> Fungerer fint (lige nu) på min Clearwire-forbindelse, kan logge ind
> und alles....

Argh! Det skal bare virke i morgen tidlig!

Fra : Martin

Dato : 23-09-06 22:33

Hey så virker det igen! Så kan jeg stadig se race i morgen

Fra : m0rt3n

Dato : 24-09-06 07:36

"Martin" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> skrev i en meddelelse
> Hey så virker det igen! Så kan jeg stadig se race i morgen

Det bliver en spændende afslutning på sæsonen. Mon ikke det ender med at
Honda kommer til at spise nogle tudekiks... 11 poit skulle Rossi nok kunne
finde på de to løb.
-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 24-09-06 12:13

On Sun, 24 Sep 2006 08:36:11 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Det bliver en spændende afslutning på sæsonen.

Jah - Herligt, og lækkert at se Capirossi for tiden...

> Mon ikke det ender med at
>Honda kommer til at spise nogle tudekiks... 11 poit skulle Rossi nok kunne
>finde på de to løb.

Det burde han da nok kunne, men det vil Honda nok godt unde ham, han
er nemlig 12 point bagefter Hayden (der er gået i total safemode) lige
nu....

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 23-09-06 22:35

> [...]
> tidlig :-/, en kammerat i USA kan fint komme ind på siden.
> Kan I ikke lige poste, hvilken ISP I har og om I kan komme ind på siden?

Jeg har også City og jeg prøver lige. Under register skal man oplyse User,
_Nick_ hvad er det? og password: hvad (hvor meget) skal det bestå af ?

mvh Jens