Ja - så fik jeg osse ganske kort testet en Virago 535.
Og ikke om jeg forstår at den har solgt så godt !
Til at begynde med var den ved at vælte ind i langsomme sving - det klarede
en tur på tanken efter luft til forhjulet. Jeg skulle såmænd bare fordoble
det tryk, der var i.
Men stadig var den meget kippevorn ved langsomme sving ~ at dreje om hjørnet
er ikke spor naturligt på den.
Ligeud var vel nogenlunde OK - men at lave små, hurtige "dækvarmer" sving
magter den ikke.
Jeg må nok sige at Savage'en vinder klart.
En sjov ting er at Savage har en klar tendens til at forhjulet ret ridligt
"vælter" over, når du holder stille og drejer styret. Det har Virago'en
ikke - men det kommer når du kører ?!
Savage er helt med på de lidt større herresving, du kan finde på at lave ud
af et simpelt vognbane-skift - det er åbenbart ikke lige Virago'ens livret.
Og det undrer mig at nogen sku ha skrevet om den at det er den eneste
cruiser, der kører ordentligt.
Men måske man sku kigge på en Intruder i størrelsen 6-800 kubik ?
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder