CB-750F ud, Blackbird ind?
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 21-09-06 21:31

Davs
Jeg overvejer at skifte min gamle Honda CB-750F (Mini Bol D'or) ud, og har
kastet mine klamme øjne på en Honda Blackbird.
Hvad kan jeg tillade mig at sælge 750'er for?
Den er fra 1983, har gået 66.000 km.
Jeg har lige fået den planslebet, slebet og stillet ventiler, renset og
justeret karburatorer og fået nyt batteri. Kæde og dæk OK.
Jeg satte nye potter på den sidste år.
Den trænger til nye spejle og et nyt sæde, men kører godt, er startvillig,
man skal stort set bare smile til startknappen, så er den der

Jørgen

Fra : PMH

Dato : 21-09-06 22:13

"..::JMJ::.." <kalif1@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den trænger til nye spejle og et nyt sæde, men kører godt, er startvillig,
> man skal stort set bare smile til startknappen, så er den der

Hej

Jeg solgte en magen til her midt på sommeren.
Samme årg. ca. samme km.
Den gik utrolig godt i motoren, (som din uden tvivl også gør
Den var virkelig flot og velkørende.
Jeg fik 25.000,- for den, hvilket jeg synes var ok. Det er trods alt
en aldrende sag, (ikke at det er negativt)

Prøv evt. at se hvad de står til på DBA, de svinger rigtig meget i
pris. Nogle står til salg til ca. 40.000,- og de var også til salg i
sommers.

Når/hvis du sætter den til salg, er det VIGTIGT at du får taget nogle gode
billeder til annoncen.

Held og lykke med evt. salg.

Mvh
PMH