Sker der noget specielt i dag?
Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 21-09-06 09:43

Jeg talte i alt seks MC betjente på vej på arbejde i dag (falster ->
Høje Taastrup), det sænkede jo min gennemsnits hastighed noget når
de ligger og kører hygge kørsel på motorvejen og næsten så snart
jeg var listet forbi den ene indhentede jeg den næste.

Kan jo selvfølgeligt være de bare er ude og nyde det gode vejr :)

Fra : TGSC

Dato : 21-09-06 21:17

Brian Lund Larsen skrev:
> Jeg talte i alt seks MC betjente på vej på arbejde i dag (falster ->
> Høje Taastrup), det sænkede jo min gennemsnits hastighed noget når

Det kan være de var på vej til at træne ambulance-eskort(e).