MC vil ikke starte så nemt + går då
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-09-06 10:51

Hej Gruppe,

Jeg kunne ikke dy mig i weekenden, og ville ud at trille et kort tur på
min gamle MTX'er.

Det gik fint ned til byen, men da jeg skulle hjem igen ville den sat'me
ikke starte og jeg måtte trække den hjem (det er skide sjovt... not!)
Der kom lys i tingene når jeg trådte på kicken, men intet liv i motoren...

Jeg lod den stå at skamme sig i garagen (som om det skulle hjælpe) i en
dags tid og igår ville jeg så ned og se om den kunne starte igen.
Den startede i første tråd men gik hurtigt ud igen.
Jeg er ikke sikker på hvad der er on og off position på schokeren på
den, men i den ene position går den ud og i den anden går den igang men
kan ikke stå i tomgang det første stykke tid (2-3-4 minutter) uden at
give lidt gas...

Når man køre på den, lyder den ikke 100% sund, men den køre da og det
går ok. Det er som om at den inden den kommer lidt op i omdregninger har
lidt problemer - men tidligere har der ikke været noget i tomgang, men
det er der nu.

I og med det ikke er raket videnskab med 1 cylinder, regner jeg med det
er noget man selv nemt lige kan fikse, men er ikke sikker på hvad det
er. Fugt gør det vel ikke, eller? (den står i en p-kælder, hvor der ikke
virker fugtigt!)

Nogle som har en ide om hvad jeg skal kigge efter (ud over en køber til
den :P)

/Thomas