OT: Den var næppe gået på en MC.....
Fra : MKS - 74

Dato : 13-09-06 23:50

Fra TV2.dk:

Bilist kørte galt iført penispumpe.

En gruppe redningsfolk fik sig en grim overraskelse, da de skulle
befri en bevidstløs slovakisk bilist, som var tørnet ind i en bus i
sin bil.

Ud over at have slået hovedet, var den 42-årige mand halvnøgen og
havde en vakuumpumpe monteret på sin penis.

"Det er meget sandsynligt, at han havde autosex, under kørslen. Det
vil den videre efterforskning vise," fortæller Peter Polak fra det
lokale politi.

"Jeg har aldrig set noget lignende, og det har mine kolleger heller
ikke," tilføjer han.

--
-Michael

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-09-06 07:42

MKS - 74 wrote:
> Fra TV2.dk:
>
> Bilist kørte galt iført penispumpe.

Når elskerinden ringer og siger at hendes mand lige er taget af sted, så er
det altså bare med at komme derover i en fart i fuld udrustning.

Her gik der så bare lidt for hurtigt

/jim

Fra : Johnny

Dato : 14-09-06 18:21

*Phew*...hvad de stakkels politifolk og ambulanceførere ikke skal
udsættes for. Nogen aktiviteter bør kun udføres under sikre forhold, for
at skåne sine medmennesker

Mvh Johnny.