Fastspole eller multihjul til kystfiskeri
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-06 19:34

Er der nogen af jer som har erfaringer med at bruge et Abu Ambassadeur eller
tilsvarende multihjul til kystfiskeri fremfor f.eks. fastspolehjul?

Jeg overvejer at skifte mit gamle fastspolehjul ud med et Ambassadeur men
ville lige sondere erfaringerne fra andre først.

Pft.

Martin

Fra : Kent Hald

Dato : 28-10-06 23:36

Hej,

Selv bruger jeg kun multihjul, både fra kyst, mole og båd.
til sild , hornfisk, makrel. m. m.
Det kører fint, faktisk ingen problemer med overløb.
og man opnår meget lange kast.
På mine PENN Baitcastere kan jeg kaste med helt løs
kastebremse uden problemer.

Hilsen,

Kent

Fra : Jan Raarup

Dato : 29-10-06 07:27

> [...]
>
>Jeg overvejer at skifte mit gamle
>fastspolehjul ud med et Ambassadeur men
>ville lige sondere erfaringerne fra andre først.

Hej Martin

Jeg mener at bruger man multihjul i modvind, er det en blandet
fornøjelse.

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-06 09:05

> [...]
>
> Jeg overvejer at skifte mit gamle fastspolehjul ud med et Ambassadeur men
> ville lige sondere erfaringerne fra andre først.

Tak for jeres svar, så ender det nok med et Ambassadeur

Mvh.

Martin