Styk liste
Fra : Heidi & Kristian Jen~

Dato : 15-10-06 09:51

Hej

Er der nogle som kender en hjemme side hvor man kan finde en stykliste til
fiskehjul med alle delene i hjulet, eller der en venlig sjæl som har
diagrammet til et shimano 2000X liggende og evt kan scanne det og sende et
kopi.

Ved godt det er et ældre hjul :)

MVH
Kristian

Fra : michael pedersen

Dato : 16-10-06 09:38

> [...]
> fiskehjul med alle delene i hjulet, eller der en venlig sjæl som har
> diagrammet til et shimano 2000X liggende og evt kan scanne det og sende

Har ikke lige kigget om jeres hjul er der, men prøv evt. her:
http://www.mikesreelrepair.com/

Mvh Michael

Fra : michael pedersen

Dato : 16-10-06 09:46

Fra : Heidi & Kristian Jen~

Dato : 16-10-06 21:36

Hej
Tak for linket lige det jeg skulle bruge

MVH
Kristian