Trekroge contra ekneltkroge
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 01-10-06 20:10

Mojn !!

Har I nogle erfaringer om det kan være en fordel at skifte de alm.
trekroge ud med en lidt større hav-enkeltkrog.
Jeg mener at kunne huske, til tidligere var mange kystpirke forsynet
med enkeltkroge !!
Hvad er jeres mening / erfaring om dette emne ???
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Jan Raarup

Dato : 01-10-06 20:27

Hans Mikkelsen <bkfoto3@9PPRDmail.dk> (slet 9PPRD) skrev:
> [...]
forsynet
>med enkeltkroge !!
>Hvad er jeres mening / erfaring om dette emne ???

Hej Hans

Jeg bruger enkeltkrog hvis det vrimler med fisk og de kroger
såmænd lige så godt.

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 06-10-06 19:29

Hans Mikkelsen (slet 9PPRD) wrote:
> Mojn !!
>
> Har I nogle erfaringer om det kan være en fordel at skifte de alm.
> trekroge ud med en lidt større hav-enkeltkrog.

Jeg synes, de kroger lige så godt som trekroge, og det er nemmere at afkroge
fisken - især, hvis du kan få fat i de der cirkelformede.

--
¸.·´¯)