FZ50 Service Manual
Fra : Manuel Korell

Dato : 23-11-06 19:10

Hej NG.

Jeg har fundet denne service manual til en Suzuki FZ50.
Håber der er nogen som bliver glade for den, den vil være tilgængelig på
http://korell.dk/fz50.zip de næste par uger.

Hilsen Manuel Korell

2 x FZ50
1 x GSX 250

Fra : Flonkey

Dato : 03-12-06 09:41

Din zipfil er desværre ødelagt.. den siger CRC fejl

Fra : manuel@it.dk

Dato : 03-12-06 22:36

OK, den er klar nu, virker og alt...min fejl.

Fra : Yngve Damgaard

Dato : 04-12-06 00:41

> Jeg har fundet denne service manual til en Suzuki FZ50.
> Håber der er nogen som bliver glade for den, den vil være tilgængelig på
> http://korell.dk/fz50.zip de næste par uger.
>
> Hilsen Manuel Korell

Hej Manuel
Min FZ'er er ved at være op i årene, og selvom den kører dag ud og dag ind
både sommer og vinter, må der jo komme en dag hvor der bliver brug for en
manual. .

Mange tak

Yngve Damgaard

Fra : Manuel Korell

Dato : 06-12-06 12:27

Hej Yngve, ja sådan kan det gå.. Men det nu godt at have, man ved jo aldrig
om man lige skal bruge den..