Søges: Ledningsdiagram til Suzuki FZ 50
Fra : Leif Hansen

Dato : 22-11-06 17:35

Skulle der være nogen her, der har tegnet et ledningsdiagram med farvekoder
efter et ledningssæt til Suzuki FZ 50.
T Hansen leverer ledningssættet uden diagran og farvekoder.
Send venligst pr. e-mail til: lhcon@fanonet.dk

Fra : Corty

Dato : 22-11-06 18:12

"Leif Hansen" <lhcon@fanonet.dk> wrote in

> [...]
> farvekoder efter et ledningssæt til Suzuki FZ 50.
> T Hansen leverer ledningssættet uden diagran og farvekoder.

http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=1746&highlight=fz50

Tredje indlæg

Der er et komplet diagram

/Corty

Fra : Leif Hansen

Dato : 23-11-06 10:56

"Corty" <katanaracer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Leif Hansen" <lhcon@fanonet.dk> wrote in

> http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=1746&highlight=fz50
>
> Tredje indlæg
>
> Der er et komplet diagram
>
> /Corty

Hej.
Tak for dit hurtige svar. Jeg har fået det samme diagram fra en ven. THansen
sælger konfektioneret ledningssæt uden at vedlægge et diagram, men har
tidligere haft det trykt i et hovedkatalog. Uden diagram kan det være svært
at udskifte ledningssystemet, når det har været udsat for eksperimenter af
unge mennesker.

mvh
Leif