tændingsproblem på gilera runner
Fra : niller

Dato : 20-11-06 05:08

skidtet vil ikke starte selv om der er benzintilførsel og gnist på
tændrøret.
Men gnisten er gul og ikke ret kraftig.
den kan fra tændrørsledningen ,mod stel ikke trække en gnist som er over 2
mm hvad kan problemet være?Det er ligesom at gnisten ikke rigtig har nogen
kraft.
jeg har mistanke til tændspolen(hvis den hedder det,den tingest som
tændrørsledningen er skruet fast på)

Fra : Brian

Dato : 20-11-06 13:03

"niller" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kraft.
> jeg har mistanke til tændspolen(hvis den hedder det,den tingest som

Måske stelforbindelsen mellem stel og motor er blevet lidt dårlig, evt
knækket. Jeg har prøvet det før, og det hjalp med en kraftig ledning mellem
motor og stel.

Fra : GK

Dato : 23-11-06 19:56

hej gnisten skal være en lille og tynd blå ,, ikke det defuze gule så er den
ikke god ,,,

det kan være tændspolen eller hele statoren og cdi måske

mvh gk