Hjælp... RS50 reserve tank?
Fra : Daniel

Dato : 10-11-06 14:55

Hej
Jeg har for noget tid siden købt en brugt Aprilia RS 50 scooter 98.
Jer som har en ved nok at der er en reserve tank man kan skifte til
vha. en dreje mekanisme et eller andet..
Men problemet er at ham jeg købte den af har omlakeret den så man
ikke kan se hvor man skal pege pilen hen på knappen for at opnå
diverse funktioner. Derefter har han selv glemt det og sagde jeg skulle
prøve mig frem hehe.
Det har jeg så forsøgt men den lader til at kunne køre starte på
måder.. ( Hvilket virker underligt da en af valgene skulle være
lukket tilførsel af benzin )

Men mit primære spørgsmål er nu bare: Er der nogen med en RS50 eller
kendskab til den, der kan fortælle mig hvilke af de 4 retninger på
potentiometeret der betyder hvad?

Ville være meget lykkelig for noget hjælp =)

Fra : The-MANN

Dato : 12-11-06 23:58

Daniel har bragt dette til verden:
> [...]
> potentiometeret der betyder hvad?
>
> Ville være meget lykkelig for noget hjælp =)

Hejsa

Jeg ville da bare pille slangen af og så se hvornår den er slukket
den næste station hvor der flyder benzin er garanteret IKKE reserven !!
3 poss= reserve 4poss=????

The MANN

Fra : Daniel

Dato : 13-11-06 04:19

> Jeg ville da bare pille slangen af og så se hvornår den er slukket
> den næste station hvor der flyder benzin er garanteret IKKE reserven !!
> 3 poss= reserve 4poss=????

Ja det kunne man vel.. men så bliver jeg nødt til at pille den fra
hinanden og kåberne har det ikke så godt længere.. Tvivler lidt på
om de ville kunne komme på igen hehe. Gider ikke bruge penge på nye
da de vidst koster en formue. Så må vel fortsætte med at prøve mig
frem.
Men tak for forslaget alligevel. =)