Ny scooter
Fra : Asbjørn

Dato : 05-11-06 03:09

Jeg overvejer køb af scooter 45, med en til tider irriterende lang
transport til uni/arbejde.

Er der nogle, der fornylig har købt scooter og ved hvad en typisk
ansvarforsikring koster inkl. ALT (statsafgifter mm. som
forsikringsreklamer nævner med småt :)

Fra : Bertel Haarder \(V\)

Dato : 05-11-06 20:11

I sommer kostede det under 800,- alt inkl. for en etårlig
ansvarsforsikring, det er sgu da billigt - en evt. kasko må du høre om ved
selskaberne.

BH

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : oz

Dato : 05-11-06 23:44

det er også en god ide at få TopHjælp med TopDanmark

JB