ledningsnet diagram til derbi senda
Fra : Klaus Nielsen

Dato : 31-10-06 22:38

jeg søger et diagram over ledningsnettet på en derbi senda
tændningen er stået af. men der er et par ledninger som jeg ikke lige ved
hvilken funktion har. på tændspolen er der en grøn ledning som deler sig i
to. den ene fører ned i motoren og den anden går over i et stik som fører
videre over i ledningsnettet..
er tændningen et svagt punkt på dem generelt ? for der er 2 ugers
leveringstid på en ny tændspole
har du diagram må du gerne sende det til mig på klausvfr"snabela"gmail.com

mvh klaus nielsen

Fra : kim jacobsen

Dato : 04-11-06 18:06

har du fået et ellers har jeg

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 05-11-06 19:25

hejsa
jeg har ikke fået noget endnu. så du er velkommen til at sende det
mvh klaus nielsen