Defekt knallert
Fra : Arne

Dato : 24-10-06 20:11

Hvor kan man komme af med en knallert (45) ?
Må man aflevere den på en "omlaster" ?

Mvh.
Arne

Fra : thomas jürgensen

Dato : 24-10-06 21:11

sæt den ude ved vejen så er den stjålet 5 minutter efter...

Der er masser af unge mennesker som gerne aftager din gamle knallert så du
skriver bare her hvad du vil af med så får du et par 100 mails

thomas

Fra : mfn

Dato : 27-10-06 14:23

Ja bare sig hvor den er så skal jeg nok sørge for at få den fjernet....

Fra : Hans Jørgen

Dato : 01-12-06 22:15

er du kommet af med din knallert ,det er du nok ellers er jeg intr mvh hj