Remmen knækker
Fra : FKA

Dato : 22-10-06 11:21

Efter ca. 11000 km er remmen på min PGO comet blev gnavet istykker, jeg
satte en ny på som kørte ca. 20 km. Hmmm. En ny på en gang til.... nu efter
ca 150 km er den røget også..!!!
Er der nogle der lige har et godt bud?

Mvh MKA

Fra : Allan Riise

Dato : 22-10-06 11:47

FKA wrote:
> [...]
> jeg satte en ny på som kørte ca. 20 km. Hmmm. En ny på en gang
> til.... nu efter ca 150 km er den røget også..!!!

Lad være med at købe THansens remme!

--
Allan Riise

Fra : sukedk2001

Dato : 22-10-06 11:56

giver allan ret
ellers se om rem skiverne er blevet skadet!
--
http://Billig-Scooter.dk
http://Billig-MC.dk

Fra : Jps

Dato : 22-10-06 11:56

> [...]
jeg
> satte en ny på som kørte ca. 20 km. Hmmm. En ny på en gang til....

Hvilken fjeder kører du med imellem remskiverne(den originale
eller?).
Og har du fået smurt de 3 små styr, som gør at remskiverne kan køre
problemfrit ud og ind? Hvis ikke de er smurt, kan det muligvis gøre
at remmen sætter sig fast, og sprænger.

Og hvis det er en original rem du har kørt med(den med de 11.000 km på
bagen)) burde den kunne holde lidt længere. Min den 1. blev skiftet
efter godt 33.000 km og nr 2 omkring de 22-25.000 km.

Og husk at når man sætter ny rem i, skal man presse den ned mellem
remskiverne, og det samme gør sig gældende ved variatoren, når man
har monteret blæserhjulet, eller kan det give dårlig trækkraft, eller
måske ovenikøbet en ødelagt rem?
--
http://Billig-Scooter.dk
http://Billig-MC.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-10-06 12:00

Den Sun, 22 Oct 2006 12:20:48 +0200 sendte "FKA" <VFR@FK-TECH.DK>
følgende røgsignaler:

> [...]
>satte en ny på som kørte ca. 20 km. Hmmm. En ny på en gang til.... nu efter

At den er købt hos T. Hansen?....
(hvis det stemmer, så er svaret der, hvis ikke må jeg blive dig svar
skyldig)

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-10-06 16:19

In article <ukjmj2hgiumvup14f9sa3s8plcglub3fmo@4ax.com>,
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
> følgende røgsignaler:

> At den er købt hos T. Hansen?....
> (hvis det stemmer, så er svaret der, hvis ikke må jeg blive dig svar

Og det jeg kan skrive under på. Jeg har kørt med flere remme derfra og
kvaliteten svinger MEGET.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding