Kunstige blomster og træer
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 21:39

Kender I en butik i jylland eller på fyn med et stort udvalg i kunstige
blomster og træer til indendørs brug? Helst den slags som er lavet af tørret
træ og grene. Jeg søger et lille kunstigt japanske træ.

MVH Søren

X-post dk.fritid.hus-og-have + dk.forbruger
FUT dk.fritid.hus-og-have

Fra : Martin K. R.

Dato : 27-11-06 22:15

"Søren" <nej> wrote in message
> Kender I en butik i jylland eller på fyn med et stort udvalg i kunstige
> blomster og træer til indendørs brug? Helst den slags som er lavet af
> tørret træ og grene. Jeg søger et lille kunstigt japanske træ.

Under min egen søgen stødte jeg på Dekosilk beliggende i Aarhus:
www.dekosilk.dk

men jeg tror ikke de har en fysisk butik?

/Martin

Fra : life hacker

Dato : 27-11-06 21:21

Søren wrote:

> [...]
> kunstige blomster og træer til indendørs brug? Helst den slags som er
> lavet af tørret træ og grene. Jeg søger et lille kunstigt japanske

Her er et link:
http://www.silkeplanter.com/planter.asp?type=1

Og et langt væk link til kunstige Bonzai:
http://www.bonsaiboy.com/catalog/artificial.html

Mvh Jarl

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 22:33

"Søren" <nej> skrev i en meddelelse
> Kender I en butik i jylland eller på fyn med et stort udvalg i kunstige
> blomster og træer til indendørs brug? Helst den slags som er lavet af
> tørret træ og grene. Jeg søger et lille kunstigt japanske træ.

Bilka har som regel et pænt udvalg af kunstige blomster / træer. Ved dog
ikke lige om de har et japansk træ.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/