Afslibning og lakering i Århus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-11-06 20:52

Hej

Vi har omkring 20 kvm gulv vi skal have slebet og lakeret i Århus.
Nogen der har en ide om hvad det vil koste?

Jeg har kunnet læse at omkring 120 kroner pr. kvm er rimeligt normalt,
men nu bor vi jo i Århus, hvor ting har det med at være dyrere.

Hvis der er nogen der kan anbefale nogen til at gøre det, modtager jeg
gerne erfaringer.

Mvh Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Carsten Keller

Dato : 28-11-06 08:45

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> men nu bor vi jo i Århus, hvor ting har det med at være dyrere.
>
> Hvis der er nogen der kan anbefale nogen til at gøre det, modtager jeg

Bruun's Gulvservice
Ryvej 84, Høver
8464 Galten

Ham har jeg brugt først i en lejlighed og senere et hus. Begge mine
forældre, et par venner og en kollega har også brugt ham og alle har været
tilfredse. Prisniveauet passer meget godt med hvad det kostede for et par år
siden, men der kan måske godt være kommet lidt på siden da. Jeg ved han
regner en m2-pris, dog mindst 10 m2 pr. rum eller sådan noget. Og så en
stk-pris for dørtrin.

Keller

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-11-06 22:31

www.aatr.dk - kig under service / gulvrenovering

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-11-06 22:42

Hej!

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Vi har omkring 20 kvm gulv vi skal have slebet og lakeret i Århus.
> Nogen der har en ide om hvad det vil koste?

To dages leje af en gulv- og kantsliber + lak? Det er faktisk ikke så svært at
slibe og lakere gulve selv. Har selv netop gjort det for første gang og det var
med rigtig godt resultat. Ingen slibeskader eller ridser og flot lakeret. Det
har fået tre lag nu og er sådan set færdigt. Mangler kun at montere fejelisterne
igen.

Så har i også tilfredsheden ved at have lavet det selv :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader