Billig indboforsikring
Fra : Helle

Dato : 23-11-06 13:53

Hejsa

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge i?...

Jeg skal have mig en indboforsikring, men hvor er det billigst henne? jeg
forestiller mig en indbosum på ca 250.000 kr og der må gerne være selvrisiko
på.
Jeg er 24 år og bor til leje i en lejlighed.

Kender I nogle gode og billige forsikringsselskaber?

Mvh Helle

Fra : jenny og søren

Dato : 23-11-06 13:58

"...
> [...]
> selvrisiko på.
> Jeg er 24 år og bor til leje i en lejlighed.
>
> Kender I nogle gode og billige forsikringsselskaber?

Hej helle

Prøv i første omgang www.forsikringsluppen.dk
en anden mulighed er din bank de samarbejder tit med forsikringsselskaber,
bla danskebank = topdanmark osv.og de kan tit tilbyde dig nogle rigtig gode
priser..

mvh

Søren

Fra : Holst

Dato : 23-11-06 14:07

Helle wrote:

> [...]
> på.
> Jeg er 24 år og bor til leje i en lejlighed.
>
> Kender I nogle gode og billige forsikringsselskaber?

Top Danmark har en forsikring til unge, der kaldes TopStart. Så vidt jeg
ved, skal man være under 28 år for at have den.

Tidligere blev det sagt, at det var markedets bedste forsikring for unge
til prisen. Jeg havde den selv fra jeg var 18-28 år, men det er jo snart
ved at være nogle år siden jeg fyldte 28 år.

Fra : Erik Andersen

Dato : 23-11-06 14:29

"Helle" <liljepigen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvrisiko på.
> Jeg er 24 år og bor til leje i en lejlighed.
>
> Kender I nogle gode og billige forsikringsselskaber?

Jeg mener at FDB - COOP eller hvad de nu hedder har en meget attraktiv
forsikring for unge.
Mvh Erik