Reduktionsmuffe
Fra : hogfeldt@gmail.com

Dato : 22-11-06 14:38

Hej,

Jeg har fundet lige præcis det produkt jeg leder efter, nemlig en en
muffe som reducerer gevind fra M10 til M8, og en som reducerer gevind
fra M8 til M6:

http://www.unifast.dk/illustrationer/MüproJPG%20illu%20B/P4_13.jpg

Nu er mit spørgsmål bare, hvor kan man få fat i sådan nogle?

Unifast vil sikkert gerne sælge til mig, hvis jeg opretter et firma og
køber et par hundrede, men jeg skal jo i virkeligheden kun bruge én
af hver

- Magnus

Fra : Max

Dato : 22-11-06 14:47

Hej Magnus

> Unifast vil sikkert gerne sælge til mig, hvis jeg opretter et firma og
> køber et par hundrede, men jeg skal jo i virkeligheden kun bruge én

Ring dog til dem og klag din nød, så kan det nemt være de
sender dig et par som vareprøver UB.

Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 22-11-06 16:01

> Hej Magnus

> Ring dog til dem og klag din nød, så kan det nemt være de
> sender dig et par som vareprøver UB.

Eller køb 3 snittappe og lav dem selv ;)

Martin

Fra : hogfeldt@gmail.com

Dato : 22-11-06 14:49

Jeg prøver

Fra : hogfeldt@gmail.com

Dato : 23-11-06 13:46

Ja - Der var intet held hos Unifast, så det må jo blive løsningen...

Tak for svarene