billigste træbriketter
Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-11-06 13:09

Hejsa,

Hvor køber I jeres billige træbriketter? Gerne levereret og gerne et stort
parti (en palle omkring et ton)

ras

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-06 13:36

rasmus carlsen wrote:
> Hejsa,
>
> Hvor køber I jeres billige træbriketter? Gerne levereret og gerne et stort
> parti (en palle omkring et ton)

Hvis det er det samme som med træpiller så er 1 palle ikke et stort
parti.
Så skal det være min. 5 paller for at få det fragtfrit.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-11-06 13:59

Hvis det er det samme som med træpiller så er 1 palle ikke et stort
parti.
Så skal det være min. 5 paller for at få det fragtfrit.

- altså alle dem jeg har set på nettet koster cirka 2500-3000 kroner for en
palle med 980 kilo - frit leveret til borrfaste øer.

ras

Fra : JOB

Dato : 25-11-06 01:04

det er alt for dyrt....max 20kr pr. 10kg....det kan de ofte fås til i
løssalg!!! - mvh JOB

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-06 14:11

rasmus carlsen wrote:
> [...]
>
> - altså alle dem jeg har set på nettet koster cirka 2500-3000 kroner for en
> palle med 980 kilo - frit leveret til borrfaste øer.

2.262,50 for 960 kilo incl moms leveret Jyll./Fyn.
Rabat: fra 4 ton/paller: kr. 50,- pr. ton/palle
fra 6 ton/paller: kr. 100,- pr. ton/palle (kun ved
leveret)

http://www.hjaltelin.dk/fakta-priser.php

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 21-11-06 14:15

> [...]
> Rabat: fra 4 ton/paller: kr. 50,- pr. ton/palle
> fra 6 ton/paller: kr. 100,- pr. ton/palle (kun ved

Hej Rasmus,
jeg mener at have set, et sted, at det kan betale sig at tænke i baner á
la Tyskland eller Polen.

Mvh.

Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-06 14:22

Morten Nørgaard wrote:

> Hej Rasmus,
> jeg mener at have set, et sted, at det kan betale sig at tænke i baner á
> la Tyskland eller Polen.

Hvis man bestiller flere hele vognlæs eller skibsladninger måske, men
næppe for 1 par tons.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 21-11-06 16:41

> [...]
> la Tyskland eller Polen.

Hvis man bestiller flere hele vognlæs eller skibsladninger måske, men

Jeg gav 13kr i et byggemarked syd for grænsen for 14 dage siden for 10kg =
knap 1300 for en palle, såeee...

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 18:56

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg gav 13kr i et byggemarked syd for grænsen for 14 dage siden for 10kg =
> knap 1300 for en palle, såeee...

Hvor henne?

Mvh Tommy

Fra : JOB

Dato : 25-11-06 01:07

Ja, se bare....max 20kr/10kg....altså under 2000kr for en palle...ellers er
det for dyrt! - mvh JOB

Fra : jenny og søren

Dato : 21-11-06 17:03

> Hvor køber I jeres billige træbriketter? Gerne levereret og gerne et stort
> parti (en palle omkring et ton)

Hej Rasmus

se denne her fra coop nettorvet de tilbyder 1 palle 960 kg leveret til kun
1995,.kr........det er vidst møj billigt
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=387&pf%5Fid=6063788

der er godtnok 4 ugers leverings tid lige nu.

og hvis du ikke kan vente på dem så har statoil dem også til 2250.-kr
leveret.... og prisen falder jo flere paller du bestiller..

mvh

Søren

Fra : JOB

Dato : 25-11-06 01:10

Hej igen - det er det en palle skal koste! - under 2000kr leveret...jeg har
købt mange på tilbud til 19.95 pr. 10kg, så det er om at være lidt vaks ved
havelågen...bogstaveligt talt! - mvh JOB

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-11-06 10:39

> [...]
> har købt mange på tilbud til 19.95 pr. 10kg, så det er om at være lidt
> vaks ved havelågen...bogstaveligt talt! - mvh JOB

Ja, men sidste år kunne man få 1 ton til 1300,- hvorfor er det blevet så
meget dyrere i år? Jeg ved godt der er inflation, men vel ikke SÅ meget.....

Thomas N.
www.countryfan.dk
Nu med brugerforum.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-11-06 11:00

> Ja, men sidste år kunne man få 1 ton til 1300,- hvorfor er det blevet så
> meget dyrere i år? Jeg ved godt der er inflation, men vel ikke SÅ
> meget.....

Udbud / efterspørgsel. Sidste vinter brændte jeg også nallerne ved i
efteråret "kun" atkøbe til halvdelen af vinteren. I januar var prisen så
lige steteg 30% (Vintrene 2002/03, 2003/04 og 2004/05 var priserne stabile
hen over vinteren) Så i sommers har jeg købt til hele vinteren - også selvom
prisen egenligt var for høj (1812,21 kr/ton leveret)

/A

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 14:29

> Så i sommers har jeg købt til hele vinteren - også selvom prisen egenligt
> var for høj (1812,21 kr/ton leveret)

Det er da en pisse god pris - prøv at tjekke hvad du ellers skal give for
dem (leveret)

Fra : Anders Majland

Dato : 28-11-06 19:39

> Det er da en pisse god pris - prøv at tjekke hvad du ellers skal give for
> dem (leveret)

Ja i forhold til nu ... Men det er da en temmelig høj "sommerpris" - Næsten
lige så høj som den jeg fik tilbage i januar.... En god pris er 1475kr/ton
leveret som jeg købte til i August 2005. Det er lige 2700kr mere på
varmeregningen med sommerens priser.

Men nu da huset er blevet hulmursisoleret ser jeg frem til et mindre
forbrug. Foreløbigt ser det lovende ud men det har jo ikke været koldt
endnu. Grafer på http://www.mariendalvej.dk/forbrug.html

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-11-06 11:25

Anders Majland wrote:

> [...]
>
> Men nu da huset er blevet hulmursisoleret ser jeg frem til et mindre
> forbrug. Foreløbigt ser det lovende ud men det har jo ikke været koldt

I forbindelse med den isolering fik I lavet et thermogarfi
undersøgelse af huset ?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at høre hvad sådan en koster.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk