Gummimåtte til træningslokale
Fra : Niels J

Dato : 20-11-06 15:50

Jeg har sådan en grøn gummimåtte til at lægge på gulvet i et træningslokale.
Den har en nopret overflade for skridfasthed og er vel5mm tyk så den er lidt
støddæmpende. Den er imidlertid for lille (2m*5m) da rummet er lidt større,
men jeg har ikke kunnet finde ud af hvor man køber den slags.
Sportsforretninger har dem ikke, og tæppehandlere har tilsyneladende heller
ikke. Jeg ved end ikke hvad sådan et underlag præcis kaldes, så hvis nogle
har ideer til hvor man finder sådan noget, så hører jeg gerne nærmere.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-11-06 10:19

Niels J wrote:
> [...]
> ikke. Jeg ved end ikke hvad sådan et underlag præcis kaldes, så hvis nogle
> har ideer til hvor man finder sådan noget, så hører jeg gerne nærmere.

Jeg tror du kan finde det her:
http://www.hans-schourup.dk/produkter/miljo/gulvmatter.htm

--
Christian