Jule belysning
Fra : PieArms@yahoo.dk

Dato : 18-11-06 19:04

Søger efter udendørs julebelysning. ikke lyskæder, da de er nemme at
finde.
fandt selv denne forhandler: www.wondersoftheworld.dk - men er der
nogle der kender andre steder??

//Piearms

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-11-06 19:21

PieArms@yahoo.dk wrote:
> Søger efter udendørs julebelysning. ikke lyskæder, da de er nemme at
> [...]

Vi har lige fået Harald Nyborgs decemberkatalog ind ad døren idag, og
der er masser af udendørs julebelysning foruden lyskæderne.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hansen

Dato : 18-11-06 21:35

> Vi har lige fået Harald Nyborgs decemberkatalog ind ad døren idag, og der
> er masser af udendørs julebelysning foruden lyskæderne.

Og lidt inspiration finder du her:

http://video.google.com/videoplay?docid=-779682651375764094&q=christmas

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-11-06 21:53

Hansen <nejtak@ingenmail.dk> wrote:

> Og lidt inspiration finder du her:
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=-779682651375764094&q=christmas

LOL Den får mig til at tænke på Chevy Chase i "Fars fede
juleferie"

Fra : Martin Bak

Dato : 19-11-06 10:21

> LOL Den får mig til at tænke på Chevy Chase i "Fars fede juleferie"

Så vidt jeg husker havde husejeren fra klippet lavet en aftale med en
radiostation der på bestemte tidspunkter hver dag spillede musikken. Så
kunne man i sin bilradio få lydsiden af showet med.

Martin

Fra : Hansen

Dato : 19-11-06 11:38

> [...]
> radiostation der på bestemte tidspunkter hver dag spillede musikken. Så
> kunne man i sin bilradio få lydsiden af showet med.

Ja det tyder dette klip
http://video.google.com/videoplay?docid=-7247304136151735536&q=christmas
også på.

Jeg glemte i øvrigt at skrive at det er et MUST at man lige tænder for sine
højtalere når man afspiller disse klip. Klippet er kendt, men der er måske
alligevel en og anden der ikke kender det, og det er ganske øhhhh....
specielt.

Fra : Grethe

Dato : 19-11-06 17:11

"Hansen" <nejtak@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sine højtalere når man afspiller disse klip. Klippet er kendt, men der er
> måske alligevel en og anden der ikke kender det, og det er ganske

SPESIELT!? Jotakk, men jeg tror jeg lar det passere...*lol* Vil jo ikke
gjøre meg uvenner med min nye nabo!

--
Grethe, norsk i Danmark
www.cegredesign.com

Fra : jenny og søren

Dato : 18-11-06 22:04

Søger efter udendørs julebelysning. ikke lyskæder, da de er nemme at
finde.
fandt selv denne forhandler: www.wondersoftheworld.dk - men er der
nogle der kender andre steder??

Hej Piearms

prøv dem her http://www.luxmas.dk/default.asp?Action=Menu&Item=348 de har
måske noget af det du søger..

mvh

Søren

Fra : Grethe

Dato : 19-11-06 17:15

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Søger efter udendørs julebelysning. ikke lyskæder, da de er nemme at
> [...]
I Århus var det vakkert i gaten...måske skal jeg køre dit

--
Grethe, norsk i Danmark
www.cegredesign.com