Vand igennem kældervæg.
Fra : Gunnar007

Dato : 13-11-06 21:00

Så skete det.
Kloakfirmaet har skiftet en samlebrønd fra tagvand.
Uheldigvis var nedløbsrør fra tag ikke tilsuttet ordentlig til brønd.
Det betød da det regnede onsdag og torsdag i sidste uge løb vandet ikke i
brønden.
Vandet er løbet på jorden, og nu var der vand og mudder på mit gulv i
kælder.
Vandtrykket har været rimeligt, da der var stænk på ting som stod så langt
som ½ meter fra væg.
se evt billeder på www.lortemor.dk/uhadada01.jpg
og www.lortemor.dk/uhada01.jpg

Kloakfirmaet bliver nødt til at grave brønden op og sætte den igen, da det
hele er sunket 10-15 cm.

Men hvad skal jeg sige til dem ang. kældervæggen.
Hvad skal man gøre ved den, nu da der er sivet vand og mudder igennem.

Der var heldigvis ingenting i kælderen som tog skade, så det er kun, hvad
muren nu skal gøres ved.

Hilsen G

Fra : Martin Bak

Dato : 13-11-06 21:31

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad skal man gøre ved den, nu da der er sivet vand og mudder igennem.
>
> Der var heldigvis ingenting i kælderen som tog skade, så det er kun, hvad

Det er vel noget som forsikringen er rodet ind i? (kloakfirmaets forsikring)
I så fald skal der bare et firma på, der har speciel viden om den slags
uheld.

Martin