Dræn
Fra : Vfr

Dato : 13-11-06 20:23

Hej Ng
Jeg har lige købt et hun hvor der er lidt vådt på væggen i kælderen.
Jeg vil høre når man skal ligge et dræn hvordan gør man er der nogle der kan
hjælpe.
Hvor langt ned skal jeg grave
Hvad skal jeg bruge af rør osv

--
Mvh. Arno

Fra : Jørgen E.

Dato : 13-11-06 22:58

"Vfr" <dsl191362@slet.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:4558c60c$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> Jeg vil høre når man skal ligge et dræn hvordan gør man er der nogle der kan hjælpe.

osv ? Det lyder som om det er bedst du kontakter en håndværker
eller går til den lokale tømmerhandel som har fine brochurer der
forklarer det hele trin for trin.
Du kan da få lidt inspiration her :
http://www.tacodan.dk/Pdf-filer/29-tacofol-fugtbeskyttelse.pdf
og RIAS har også.

Fra : Vfr

Dato : 14-11-06 16:43

takker

Fra : JJFL

Dato : 14-11-06 20:32

Såfremt det skal gøres efter forskrifterne skal det udføres af AUT
Kloakmester og det er der helt sikkert en god grund til.
mvh FC