Borekrone 150mm
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 31-10-06 09:22

Hvor i Kbh. kan man købe/leje en borekrone på 150mm? Jeg skal
tilslutte røgrørene fra min brændeovn til skorstenen.

Silvan havde ikke en borekrone i den størrelse.

VH. Jørn

Fra : Max

Dato : 31-10-06 10:00

Hej Jørn

> Hvor i Kbh. kan man købe/leje en borekrone på 150mm? Jeg skal
> tilslutte røgrørene fra min brændeovn til skorstenen.

Måske din skorstensfejer kunne klare opgaven for dig.

Mvh Max

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 31-10-06 12:37

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Måske din skorstensfejer kunne klare opgaven for dig.

Desværre ikke - har lige spurgt ham!

VH. Jørn

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 01-11-06 21:37

STARK CF Richsvej 111 2000 F UDLEJLIGNINGEN

Fra : Kaj

Dato : 31-10-06 12:55

"Jørn Ibsen (slet ZMCL5)" <j.ibsen@ZMCL5iteration.dk> skrev i en meddelelse
Hvor i Kbh. kan man købe/leje en borekrone på 150mm? Jeg skal
tilslutte røgrørene fra min brændeovn til skorstenen.

Silvan havde ikke en borekrone i den størrelse.

VH. Jørn

Johannes Fog i Lyngby kunne være et godt bud. De har utrolig meget til
udlejning.

--
MVH
Kaj