Dremel minisliber?
Fra : Prikke

Dato : 30-10-06 23:54

Hvor køber jeg billigst en Dremel minisliber?

m.v.h.
Prikke

Fra : Søren

Dato : 31-10-06 10:48

Prikke skrev:
> Hvor køber jeg billigst en Dremel minisliber?
>
> m.v.h.
> Prikke

Bauhaus!

Der købte jeg en med batteri - den er kun opladet en gang i de sidste 6
månder, men bruges ugentligt! Fantastisk værktøj!

//Søren

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-10-06 19:04

"Søren" <bay@cool.dk> skrev Fantastisk værktøj!

Men der findes en supertynd skæreskive til den, der ikke er
brudsikker(springer som glas), det skal nok få ødelagt et øje hist og her.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-11-06 11:00

Preben Riis Sørensen wrote:
> "Søren" <bay@cool.dk> skrev Fantastisk værktøj!
>
> Men der findes en supertynd skæreskive til den, der ikke er
> brudsikker(springer som glas), det skal nok få ødelagt et øje hist og
> her.

Man bruger s'gu' da ikke skæreskiver uden at have sikkerhedsbriller på!

Ebbe

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-11-06 20:29

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev
> Man bruger s'gu' da ikke skæreskiver uden at have sikkerhedsbriller på!

Nej, heller ikke i legetøjsudgaven. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg
ikke fik noget i øjet ved den lejlighed, for der var drøn nok på.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen