Dræbe trærødder
Fra : Bergsman og Tindahl

Dato : 25-10-06 20:16

Hej

Jeg har fældet nogle træer (vist poppel) og svaet dybe riller i rødderne der
er savet til terræn. Men de skyder stadigt og jeg vil nu gern etage livet
helt af dem....uden at betale dyrt for en stubfræser. mener man kan bore
huller og hælde noget syre deri, men husker ikke hvad?

Fra : Max

Dato : 25-10-06 20:26

Hej

> stubfræser. mener man kan bore huller og hælde noget syre deri, men
> husker ikke hvad?

Smør ufortyndet RoundUp på snitfladen, det dræber dem. Men pas på
hvis poplerne har blandet rødder med andre træer, ja så kan det også
gå ud over dem.

Mvh Max

Fra : Peder Olsen

Dato : 25-10-06 22:07

> Hej

Bor huller og hæld salsyre i.
Det virker.

Vh
Peder Olsen.

Samler du på bryggerisouvenir, så se på:
http://www.olsen161.dk og
http://www.dkbeer.dk

Fra : Bergsman og Tindahl

Dato : 27-10-06 13:41

Takker...saltsyren hældes i i eftermiddag!