Hvor køber jeg mit brænde omkring Kolding
Fra : allan

Dato : 24-10-06 17:04

Hej.

Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
min ovn.

Det skal helst være omkring Kolding

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-10-06 17:59

"allan" <allanravn01@city.dk> skrev
> Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
> min ovn.
>
> Det skal helst være omkring Kolding

Der skal en del til, og så ligger det bare og bliver vådt

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Tyfon

Dato : 24-10-06 18:10

"allan" <allanravn01@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
> [...]

Der er holms brænde service i Billund .. Han bringer ud ved jeg

Ellers www.fyrselv.dk udbringning over hele jylland ihvertfald
tørt og kløvet træ har selv 6-8 meter liggene ude i skuret

OZ3BTO

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-10-06 09:38

"allan" <allanravn01@city.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
> [...]

1. Prøv at ringe til et savværk eller møbelfabrik i området. Nogle steder
kan man kører hen med sin egen/lejet trailer og købe en trailerfuld tørt
prima brænde for ca 350,-

2. I Vejle er der det her firma http://www.tra.dk kender ikke firmaet,
men tror at de kan levere det ønskede.

3. Hos et hvert byggemarked, kan man køåbe tårne med mere eller mindre tørt
brænde til ca. 600 pr krm2.

Bjarne K.

Fra : Holst

Dato : 25-10-06 09:46

allan wrote:

> Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
> min ovn.
>
> Det skal helst være omkring Kolding

Prøv det lokale byggemarked, f.eks. har Råd & Dåd det i hvert fald i
deres reklamer. Et tårn med vist 3 rummeter kløvet brænde betalte jeg så
vidt jeg husker 1200 kr. for plus 100 kr. for levering.

Om der ligger en Råd & Dåd i Kolding, ved jeg ikke, men så ligger der
nok noget andet.

Fra : nospam

Dato : 25-10-06 13:05

allan skrev:
> Hej.
>
> Er her nogen der ved hvor jeg kan købe tørt og kløvet brænde til
> [...]
Prøv at kontakte Torkild Kjær, i lunderkosv på tlf: 21206920, han har
altid kløvet og tørt træ på lager.

MVH

Niels Peder
Skov og landskabsfagtekniker samt vildtforvalter