Velfac vinduer
Fra : Bagmanden

Dato : 21-10-06 13:14

Er der nogen blandt de ærede her på kanalen der har opsat Velfac
200 vinduer i jeres hus?

Hvis ja og I bor i det nordøstlige sjælland, ville jeg blive glad
for at måtte aflægge et besøg og se dem "i brug".

Mit hus er et etplans villa, så lign. hus ville da ligge lige til
højrebenet
--
F.B.

Fra : TT

Dato : 23-10-06 13:07

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måtte aflægge et besøg og se dem "i brug".
>
> Mit hus er et etplans villa, så lign. hus ville da ligge lige til

Velfac 200? hvilke af serierne er det ? Jeg har opsat Patus serien og bor i
nærheden af området du beskriver

-TT

Fra : Bagmanden

Dato : 23-10-06 15:52

TT wrote:
> "Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse:
> Velfac 200? hvilke af serierne er det ? Jeg har opsat Patus
> serien og bor i nærheden af området du beskriver

PATUS er fra fimaet "Rationel" og ikke fra "Velfac"
Bortset fra det er rationels produkter i den bedre ende, klart
topprodukt.

De laver også alu/træ vinduer, men de har ikke det
have-skydedørssystem jeg ønsker og som kun Velfac laver.

--
F.B.

Fra : TT

Dato : 24-10-06 12:51

> [...]
>
> De laver også alu/træ vinduer, men de har ikke det have-skydedørssystem

Ja der må være smuttet en finke af panden der - beklager.

-TT