S :: 8 stk Massive Sweedoor-jutlandia indv~
Fra : 8700

Dato : 20-10-06 16:22

8 stk Massive Sweedoor-jutlandia indv døre sælges

Her er ca mål på dørene

2 stk Højrehængt 830 x 2070 med karmsæt 891 x 2100 og
4 stk Venstrehængt 830 x 2070 med Karmsæt 891 x 2100 og
1 stk Højrehængt Fransk glasdør 825 x 2070 med karmsæt 886 x 2100 og
1 stk dobbelt fransk glasdør stående del 846 x 2070
gående del 846 x 2070 med karmsæt 1756 x2100

De er alle massive.
Alle er hvide med 565 låseblik. Der medfølger ikke gerikter og dørtrin.
Har været monteret, men er fejl leveret og skal derfor afmonteres igen.
Der kan være enkelte små stødmærker

Vejl. pris ca 30.000 incl moms. Sælges for 9.000,-

Kan afhentes i Horsens uge 42-43.

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen Rasser

ICQ 6943693

Messenger Rasser4444XXXX@XXXhotmail.com

Fjern XXX ved kontakt

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Fra : Martin Bak

Dato : 20-10-06 17:39

"8700" <8700XXX@XXXlite.dk> skrev i en meddelelse

> 8 stk Massive Sweedoor-jutlandia indv døre sælges

Jeg byder en skumbanan.

(Psst: brug en markedsgruppe til køb/salg)

Martin

Fra : KM

Dato : 20-10-06 17:41

og hvad er den her gruppe til...?????

KM

Fra : Martin Bak

Dato : 20-10-06 17:55

"KM" <kim.wonder@gmail.com> skrev i en meddelelse
> og hvad er den her gruppe til...?????

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.hus-og-have

Martin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-10-06 19:25

Martin Bak wrote:
> "KM" <kim.wonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.hus-og-have

Til din info: Indlægget var sendt til forskellige grupper. Det overså
du vist da du sendte indlægget.

Grundlæggende er jeg enig:
Utroligt at de ikke kan finde ud af hvad man gør, og ikke gør.

Til din info:
"Rasser" rammer som regel den rette gruppe.

Hun er vist nærmest professionel, eller handler med varer skaffet via
"alternative" kilde..., idet hun siden 2000 har haft 153 indlæg i
markedsgrupper.

http://groups.google.com/groups?q=group%3Adk.marked.*+author%3Arasser&start=120&sa=N&scoring=r&num=30&hl=en&lr=&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2000&as_maxd=20&as_maxm=10&as_maxy=2006&safe=off&

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Max

Dato : 20-10-06 20:21

Hej Jørgen

> Hun er vist nærmest professionel, eller handler med varer skaffet via
> "alternative" kilde..., idet hun siden 2000 har haft 153 indlæg i
> markedsgrupper.

Den slags salg høre jo faktisk heller ikke hjemme i dk.marked.privat
grupperne.

Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 21-10-06 12:55

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> Til din info: Indlægget var sendt til forskellige grupper. Det overså du
> vist da du sendte indlægget.

Du har ret, -det overså jeg. Men det ændrer ikke på, at indlægget ikke burde
være havnet i dfh&h

Martin

Fra : KM

Dato : 20-10-06 19:49

Og det her er søreme en markedsgruppe med salg af ting fra private, så det
er sgu da hans ret til at sætte den til salg herinde, har du ikke andet at
lave end at lege panser herinde, få dig dog et liv mand...

KM

Fra : Max

Dato : 20-10-06 20:13

Hej KM

> ikke andet at lave end at lege panser herinde, få dig dog et liv
> mand...

Hvad med at du satte dig lidt ind i hvilke grupper du poster i.

Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 20-10-06 20:41

On Fri, 20 Oct 2006 20:49:08 +0200, "KM" <kim.wonder@gmail.com> skrev:

>Og det her er søreme en markedsgruppe med salg af ting fra private, så det
>er sgu da hans ret til at sætte den til salg herinde, har du ikke andet at
>lave end at lege panser herinde, få dig dog et liv mand...

Det er sku weekend. tag dog en slapper.

og nej det er ik en markedsplads,.'

Og pludselig er det jul. og vinter --føj
god weekend:-=)

Vh Per

Fra : Martin Bak

Dato : 21-10-06 13:00

> Og det her er søreme en markedsgruppe med salg af ting fra private, så det
> er sgu da hans ret til at sætte den til salg herinde, har du ikke andet at
> lave end at lege panser herinde, få dig dog et liv mand...

Niks, -ikke den gruppe jeg så opslaget i.

Og hvis du bemærker det, så var min henstilling høflig og afdæmpet.
Ligeledes mit svar til dig med henvisning til fundatsen for dfh&h.

Desuden hører det i høj grad til sjældenhederne at jeg reagerer på
fejlpostede indlæg, -så netbetjent er det vist ikke rimeligt at kalde mig.

Martin

Fra : bettina jespersen

Dato : 23-10-06 07:01

uden at blande mig for meget vil jeg lige sige at på min com står der
dk.marked.privat.bolig
så for mig at se er det den helt rigtige gruppe at bruge.
hvor ligger fejlen i at han skriver her???

bettina

Fra : Anders Majland

Dato : 23-10-06 07:40

> uden at blande mig for meget vil jeg lige sige at på min com står der
> dk.marked.privat.bolig

> så for mig at se er det den helt rigtige gruppe at bruge.
> hvor ligger fejlen i at han skriver her???

Han krydspostede mellem dk.fritid.hus-og-have, dk.marked.privat &
dk.marked.privat.bolig Og denne tråd viser vist tydelgt at ikke mange ser
det .... http://www.usenet.dk forklarer det ok

Fra : jenny og søren

Dato : 20-10-06 19:22

> [...]
> Der kan være enkelte små stødmærker
>
> Vejl. pris ca 30.000 incl moms. Sælges for 9.000,-

Hej Rasser

hvad slags døre er det ??? glatte med 4 fyldninger eller hvad ??

mv

Søren