Anbefaling at centralstøvsuger
Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 16-10-06 10:46

Hej, vi har besluttet at montere en centralstøvsuger i vores hus, men
jeg kender ikke forskellen på de forskellige mærker.
Er der nogen af jer der kan anbefale et bestemt mærke, hvor pris og
kvalitet hænger sammen?

ThomasT

Fra : jones_net

Dato : 16-10-06 13:52

> [...]
>jeg kender ikke forskellen på de forskellige mærker.
>Er der nogen af jer der kan anbefale et bestemt mærke, hvor pris og

Hvis du bruger groups.google.com, så siger den Frithiof.
Om det er de bedste ved jeg ikke, da jeg endnu ikke har sat strøm til mit
eget anlæg...

/J

Fra : TJ

Dato : 16-10-06 18:31

god ide - det har været en af mine bedste "investeringer"

jeg har ikke noget at sammenligne med, men vi har en sådan en her:
http://www.x-dust.dk/
jeg ved, at siden ser lidt billig ud og det er en enkeltmandfirma. Men der
er fuld service hos sælger, og han svarer hurtigt og kompetent på spørgsmål.
Vores er knap et år gammel, og den har kørt meget uden problemer

Jeg købte en DL 140 for at få softstart og en motor uden kul

mvh TJ

Fra : sæbelaursen

Dato : 17-10-06 16:18

Prøv at ringe til Kenneth hos Ø-LAND i Vejle

Han kan fortælle om priser - kvaliteter - slangelængde - og alt det man har
brug for

og så er anlægget rigtig godt og billigt.
oeland.dk
telefon findes på www. oeland.dk

hilsen
Sæbelaursen