Microdispers og tørretid...?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-10-06 21:58

Hej!

Jeg skal til at sætte glasfilt op, og mine spartlede vægge skal først grundes
med en microdispers (købt i Røverkøb). Men skal væggen tørre efter denne
grunding og i givet fald hvor længe? Der står ikke rigtigt noget på emballagen,
og diverse guides skriver ikke rigtig noget om det.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : sæbelaursen

Dato : 15-10-06 16:19

> [...]
> denne grunding og i givet fald hvor længe? Der står ikke rigtigt noget på
> emballagen, og diverse guides skriver ikke rigtig noget om det.

Hvis der ikke står noget - skal du nak lade dem være våde ??!!

Eller hvad mener du med det spørgsmål

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-10-06 17:13

> [...]
> denne grunding og i givet fald hvor længe? Der står ikke rigtigt noget på
> emballagen, og diverse guides skriver ikke rigtig noget om det.

Der står 24 timer på min dunk.

Mvh Maria

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-10-06 20:10

Hej!

Hm, det fik 8 timer og så var det ihvertfald tørt. Nu sidder der filt istedet,
og jeg er godt tilfreds :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-10-06 20:17

> Hm, det fik 8 timer og så var det ihvertfald tørt. Nu sidder der filt
> istedet, og jeg er godt tilfreds :)

Tørt men ikke hærdet. Nå skidt, det bliver vel hængende.

Mvh Maria