Kold Galvanisering
Fra : mg

Dato : 14-10-06 08:07

Hej

Har fået galvaniseret noget gelænder som skal monteres udvendigt, det er
ligesom om der på et par steder er et par pletter i størrelse med en krone,
hvor der ser ud som om der mangler galvanisering, pletterne er mørkere end
den øvrige del af emnet.
Kan jeg evt kold-galvanisere, altså sprøjte de par pletter med noget
kold-galvanisering på spray ?
vil det holde ? vil det skille sig meget ud med tiden ? eller falmer
kold-galvanisering sig på samme måde som rigtig galvanisering :

Venlig hilsen

Fra : Max

Dato : 14-10-06 09:24

Hej

> vil det holde ? vil det skille sig meget ud med tiden ? eller falmer
> kold-galvanisering sig på samme måde som rigtig galvanisering :

Køb noget zinkstøvmaling og mal pletterne med, det bevare det
samme udseende som galvaniseringen. Malingen kan kendes
på vægten, det er meget tungt og hedder f.eks. Galvanofroid.

Mvh Max