male døre
Fra : tom

Dato : 07-10-06 21:26

Vi har idag købt franske døre til vores hus. de var umalede. Hvordan får
vi dem pæneste ?

Shellack på alle kanster naturligvis, men skal det ha grundingsolie ? og
hvad slags malling ? og er det med pensel eller ? og hvordan undgår vi
maling på glas? tape, eller fjerner vi maling bagefter

råd er velkomne

Fra : Morten Larsen

Dato : 08-10-06 21:19

"tom" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad slags malling ? og er det med pensel eller ? og hvordan undgår vi
> maling på glas? tape, eller fjerner vi maling bagefter

til mine vinduer har jeg klippet nogen plader som lige passer ned i glasset,
så maler jeg dem med sprøjte. kan male et vindue på 2-3 minutter på denne
måde og intet på glasset bagefter.

Morten