Pylystyrenplader med enorm prisforskel
Fra : Jason Who

Dato : 05-10-06 22:02

http://www.lmm-genbrug.dk/nye%20billeder/pdflister/isolering.pdf 60x120x5
koster 38 kr
http://www.billigtbyg.dk/shop/productlist.asp?Id=1304 60x120x5 koster 294

Hvad er forskellen på dem? G-80 og trykstyrke 80 er vel det samme?

Fra : tom

Dato : 06-10-06 07:01

nu har jeg lidt svært ved at finde den præcise vare på billigtbyg. kan finde
en 1200x500x50 i styrke 80. den koster 363 i en pakke med 12. Det giver
vel en pris i samme område... Tror du sammenligner styk med pakke

Når det så er sagt, så fik jeg slået 30% af prisen på de 220mm jeg lige har
købt, så der er åbenbart en god avance i forhold til normalprisen, og dermed
også mulighed for store lokale udsving...

Fra : Jason Who

Dato : 06-10-06 09:44

> nu har jeg lidt svært ved at finde den præcise vare på billigtbyg. kan
> finde en 1200x500x50 i styrke 80. den koster 363 i en pakke med 12. Det
> giver vel en pris i samme område... Tror du sammenligner styk med pakke

http://www.billigtbyg.dk/shop/productinfo.asp?id=5196338 er et direkte link
til en pade med den størelse. Den koster 122,5 kr/m^2 mens den billige
kostede 53kr/m^2. Jeg havde lidt set forkert før, men med en direkte
m^2-sammenligning så er det stadig mere end den dobbelte pris.

> Når det så er sagt, så fik jeg slået 30% af prisen på de 220mm jeg lige
> har købt, så der er åbenbart en god avance i forhold til normalprisen, og
> dermed også mulighed for store lokale udsving...

Ja, det er nok forklaringen. Nu er prisforskellen heller ikke lige så
ekstrem som jeg før troede.

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 06-10-06 12:15

hvis det er denne http://www.billigtbyg.dk/shop/productinfo.asp?id=5196338
du ref. til er den jo alså 125 * 1200 * 500mm og ikke 50mm som den på LLM,

--
Hilsen Gilbert

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 06-10-06 12:16

nå kan alså ikke deeplinke til deres side

--
Hilsen Gilbert