Hvor kan man købe Wunderbaum Grüner Apfel?
Fra : Gainsbourg

Dato : 05-10-06 02:27

Kender nogen en butik hvor man kan købe Wunderbaum duftfrisker i duften
"Grüner Apfel"?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Henning Lund

Dato : 05-10-06 14:54

Gainsbourg skrev:
> Kender nogen en butik hvor man kan købe Wunderbaum duftfrisker
> i duften "Grüner Apfel"?
>
> På forhånd tak!
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Biltilbehørsforretninger som Bak Uhrenfeldt mfl.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : mugge

Dato : 05-10-06 20:56

Shell her i byen plejer da at have dem

mugge

Fra : Gainsbourg

Dato : 06-10-06 00:28

Tak for svarene!

Bak Uhrenfeldt er desværre et vestdansk fænomen, så dem har vi ikke her ovre
østpå. Men THansen og hvad jeg ellers har kunnet komme i tanke om, har ikke
Wunderbaum, men kun andre duftfriskere.

Jeg prøver at smutte forbi tanken i morgen og se om der ikke skulle være bid

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Gainsbourg